Søndag d. 21. januar

International kirkedag

Vi mødes hos Morten og Daff på Møllebakken 27 i Rækker Mølle kl. 9.00 til formiddagskaffe.

Gudstjenesten er kl. 10.30 i Lem Kirke.

Efter gudstjenesten vil sognepræst Hanne Byskov fortælle om kirken og kirkekunsten

Mandag d. 26. februar kl. 19.00

Besøg på Blåkilde Efterskole

Kreativitet i håndværkshuset og idræt i hallen.

Vi mødes på efterskolen.

Toastmaster: Peter

3 minutter: Verner

Service: Lene og Mogens, Bente og Peter, Connie og Flemming

Mandag den 11. marts kl. 19.00

Fællesaften med skjern-klubberne i genbrugsbutikken.

Mere info kommer senere

Mandag d. 25. marts kl. 18.15

"Påskeaften"

Vi får besøg af sognepræst Hans Petur Kirkegaard fra Sædden Kirke (tidligere sognepræst i Hoven og Ådum)

Programudvalget står for aftensmaden. Serviceholdet står for aftenskaffen.

Af hensyn til forplejningen, vil toastmaster gerne have evt. framelding senest 10. marts.

Toastmaster: Mads B

3 minutter: Ulla

Service: Lone og Niels Erik, Henning og Susanne, Susanne og Karl Peter

Mandag d. 8. april kl. 18.00

Fællesmøde med Skjern-klubberne på Cirklen

Vi får besøg af Global Hope, som vil fortælle om arbejdet blandt gadebørn i Kenya.

Invitation kommer senere.

Toastmaster: Flemming

3 minutter: Birgit

Service: Programudvalget

Mandag d. 29. april kl. 19.00

Intern aften med generalforsamling

I indkaldes hermed til generalforsamling mandag d. 29. april kl. 19 i Kirkehuset i Tarm

Dagsorden

Valg af dirigent

Beretning v. præsidenten. Herunder præsentation af næste års præsidium.

Korte beretninger v. udvalgsformændene (eller en anden, hvis udvalget ønsker det)

Programudvalg v. Flemming

Aktivitetsudvalg v. Niels Erik Mortensen

Eventudvalg v. Susanne N

Medlemsudvalg v. Gitte

Økonomiudvalg v. Mogens

Escape v. Lone / Mads

Genbrug v. Susanne N / Eva + Svend (Fonden Østergade)

Værestedet Montana v. Eva

Finderup Efterskole v Susanne H / Lene L

Udvalg næste sæson v. AMS inkl. kommissorier (bilag)

Indkomne forslag:

Vicepræsidenten er med i programudvalget, men ikke automatisk formand. Formanden vælges af programudvalget.

Regnskab v. Skatmesteren (bilag)

Forslag til budget for næste år og fastsættelse af kontingent v. Skatmesteren

Valg af revisor

Eventuelt

Efter generalforsamlingen bliver der tid til nogle små samarbejdsøvelser. Til det skal vi bl.a. bruge 3 "finurlige" fakta om hvert klubmedlem. Send dem til connie_flemming@yahoo.dk. Skulle I glemme det, så vi sender en rykker på et tidspunkt.

Toastmaster: Flemming

3 minutter: Bitten og Jan

Service: Lone og Mads, Bente og Ove, Birthe og Mogens

Tirsdag d. 7. maj kl. 18.30

Distriktets årsmøde på Finderup Efterskole

Vi skal mødes til en hyggelig aften med alle de andre Y's Men i distrikt MidtVest. Se mere om distriktet på hjemmesiden https://midtogvest.ysmen.dk/

Distriktledelsen sender en invitation på et senere tidspunkt

Mandag d. 20. maj kl. 16.00 - 20.00

Besøg på Nymindegab Kaserne v/ Thue Raakjær

Vi mødes ved Kirkehuset kl. 16.00 og fordeler os i bilerne

Toastmaster: Keld

3 minutter: Daff

Service: Programudvalget

Mandag d. 3. juni

Arbejdsdag på værestedet Montana i Skjern

v/ aktivitetsudvalget

Lørdag d. 8. juni kl. 10.00

Sommerafslutning v/ eventudvalget

Nålebyt

Lørdag d. 15.-16. juni

Regionskonference i Roskilde

Her er der mulighed for at mødes med Y's Men fra hele Danmark. Se mere om konferencen her: https://konference.ysmen.dk/indbydelse. Tilmeldingsfrist til konferencen er 1. maj.

Mandag 12. august

Sæsonopstart v. eventudvalget

Mandag d. 26. august kl. 19.00

Lørdag d. 14. september - hele dagen

Fejring af klubbens 10 års fødselsdag

Mandag d. 7. oktober

Mandag d. 28. oktober kl. 18.15

Højskoleaften på Blåkilde Efterskole

Foredrag v. Øzlem Cekic

Torsdag d. 7. november

Distriktets efterårsfest

Mandag d. 18. november kl. 18.15

Intern aften med fællesspisning