Søndag d. 21. januar
International kirkedag
Vi mødes hos Morten og Daff på Møllebakken 27 i Rækker Mølle kl. 9.00 til formiddagskaffe.
Gudstjenesten er kl. 10.30 i Lem Kirke.
Efter gudstjenesten vil sognepræst Hanne Byskov fortælle om kirken og kirkekunsten
Mandag d. 26. februar kl. 19.00
Besøg på Blåkilde Efterskole
Kreativitet i håndværkshuset og idræt i hallen.
Vi mødes på efterskolen.
Toastmaster: Peter
3 minutter: Verner
Service: Lene og Mogens, Bente og Peter, Connie og Flemming
Mandag den 11. marts kl. 19.00
Fællesaften med skjern-klubberne i genbrugsbutikken.
Mere info kommer senere
Mandag d. 25. marts kl. 18.15
"Påskeaften"
Vi får besøg af sognepræst Hans Petur Kirkegaard fra Sædden Kirke (tidligere sognepræst i Hoven og Ådum)
Programudvalget står for aftensmaden. Serviceholdet står for aftenskaffen.
Af hensyn til forplejningen, vil toastmaster gerne have evt. framelding senest 10. marts.
Toastmaster: Mads B
3 minutter: Ulla
Service: Lone og Niels Erik, Henning og Susanne, Susanne og Karl Peter
Mandag d. 8. april kl. 18.00
Fællesmøde med Skjern-klubberne på Cirklen
Vi får besøg af Global Hope, som vil fortælle om arbejdet blandt gadebørn i Kenya.
Invitation kommer senere.
Toastmaster: Flemming
3 minutter: Birgit
Service: Programudvalget
Mandag d. 29. april kl. 19.00
Intern aften med generalforsamling
I indkaldes hermed til generalforsamling mandag d. 29. april kl. 19 i Kirkehuset i Tarm
Dagsorden
Valg af dirigent
Beretning v. præsidenten. Herunder præsentation af næste års præsidium.
Korte beretninger v. udvalgsformændene (eller en anden, hvis udvalget ønsker det)
Programudvalg v. Flemming
Aktivitetsudvalg v. Niels Erik Mortensen
Eventudvalg v. Susanne N
Medlemsudvalg v. Gitte
Økonomiudvalg v. Mogens
Escape v. Lone / Mads
Genbrug v. Susanne N / Eva + Svend (Fonden Østergade)
Værestedet Montana v. Eva
Finderup Efterskole v Susanne H / Lene L
Udvalg næste sæson v. AMS inkl. kommissorier (bilag)
Indkomne forslag:
Vicepræsidenten er med i programudvalget, men ikke automatisk formand. Formanden vælges af programudvalget.
Regnskab v. Skatmesteren (bilag)
Forslag til budget for næste år og fastsættelse af kontingent v. Skatmesteren
Valg af revisor
Eventuelt
Efter generalforsamlingen bliver der tid til nogle små samarbejdsøvelser. Til det skal vi bl.a. bruge 3 "finurlige" fakta om hvert klubmedlem. Send dem til connie_flemming@yahoo.dk. Skulle I glemme det, så vi sender en rykker på et tidspunkt.
Toastmaster: Flemming
3 minutter: Bitten og Jan
Service: Lone og Mads, Bente og Ove, Birthe og Mogens
Tirsdag d. 7. maj kl. 18.30
Distriktets årsmøde på Finderup Efterskole
Vi skal mødes til en hyggelig aften med alle de andre Y's Men i distrikt MidtVest. Se mere om distriktet på hjemmesiden https://midtogvest.ysmen.dk/
Distriktledelsen sender en invitation på et senere tidspunkt
Mandag d. 20. maj kl. 16.00 - 20.00
Besøg på Nymindegab Kaserne v/ Thue Raakjær
Vi mødes ved Kirkehuset kl. 16.00 og fordeler os i bilerne
Toastmaster: Keld
3 minutter: Daff
Service: Programudvalget
Mandag d. 3. juni
Arbejdsdag på værestedet Montana i Skjern
v/ aktivitetsudvalget
Lørdag d. 8. juni kl. 10.00
Sommerafslutning v/ eventudvalget
Nålebyt
Lørdag d. 15.-16. juni
Regionskonference i Roskilde
Her er der mulighed for at mødes med Y's Men fra hele Danmark. Se mere om konferencen her: https://konference.ysmen.dk/indbydelse. Tilmeldingsfrist til konferencen er 1. maj.
Mandag 12. august
Sæsonopstart v. eventudvalget
Mandag d. 26. august kl. 19.00
Lørdag d. 14. september - hele dagen
Fejring af klubbens 10 års fødselsdag
Mandag d. 7. oktober
Mandag d. 28. oktober kl. 18.15
Højskoleaften på Blåkilde Efterskole
Foredrag v. Øzlem Cekic
Torsdag d. 7. november
Distriktets efterårsfest
Mandag d. 18. november kl. 18.15
Intern aften med fællesspisning